Tuesday, August 3, 2010

Reunion SABGS 1993-1997

Pada 31 Julai - 1 Ogos 2010 haritu ade perjumpaan bersama-2 kawan-2 sehostel selama 5 tahun di Sekolah Menengah (P) Sultan Abu Bakar Muar Johor. Memang saat-2 yg ditunggu-tungu selama hampir 10 thn dari perjumpaan yang sebelumnya. Tak sangka kita masih boleh bersua lagi yek kawan-2. Ape-2 pun thanks tu ieja and husband selaku pengelola majlis reunion nie dan juga kawan-2 yang sentiasa sporting mcm zaman sekolah jugak. Aku mcm biasalah sentiasa mengikuti perkembangan korang....thanks jugak pada husband yang sudi meluangkan mase meneman aku ke PD nie yek...walaupun demam ku masih belum berapa kebah. ku gagahi juga melangkah ke PD tu untuk bertemu kawan-2 ku...huhuhu....

Pada clegg, pidah, marini, murni aku copy korang punya photo yek..aku bawak kamera tapi x terdaya nak snap gambo. so aku tau korang mesti upload dlm FB...hehehehe...minta izin yek kawan-2....



Dinner Time...sambil melayan anak-2








 

Standby untuk sukaneka........

 





 







 
Lunch terakhir bersama kawan-2.......








Sessi bergambar bersama kawan-2........







Para suami yang macho and sporting......


Alhamdulilah kami semua masih boleh bertemu lagi kali ini.......jika dipanjangkan umur kita berjumpa lagi yek kawan-2..miss u all.....