Tuesday, April 12, 2011

Blouse Oren & Hitam

Blouse oren hitam ini tempahan kawan se'ofis gak (Kak sariza). Kain nyer memang nipis jer. Risau jugak nak menjahitnya. Sekali rentap memang koyaklah...hehehe...Siap sudah bajunya. Tapi ada cerita di sebalik leher yang berkelip tu...hanya saya dan dia jer yang tahu....hahaha...




Kain dia bagi 2 meter jer. Kat bahagian tangan tu saya terpaksa sambung. Nasib ada kedut-kedut kat pergelangan tangan tu. Jadi tak nampaklah sangat kecacatan nya....huhuhu...nanti akak bagi 2 meter suku / setengah ker. Sedap sikit fiza nak gunting kain tu yek.

Apa-apa pun thanks to Kak Sariza berani bagi fizah buat kain dia. Setakat nie saya dah mahir sikit menjahit sebab dialah orang pertama yang buat tempahan dengan saya. Dengan tempahan Kak Sariza tu saya dapat memahirkan dan memperkemaskan lagi jahitan saya. Sekarang nie ada 3 pasang lagi baju Kak Sariza terbengkalai kat bilik jahit tu. Bila nak siap ek??  

4 comments:

  1. ko buatla bj melayu aku ek..kain jalur2 cotton k..melayu johor ek..baju je..seluar xmo..hahaha

    ReplyDelete
  2. ko bj melayu aku ek..kain jalur2 cotton k.,.baju je ek..

    ReplyDelete
  3. Nanti bt bj melayu aku..bj melayu johor k..jalur2 n cotton..

    ReplyDelete
  4. chantekkkkkkkkk

    ReplyDelete