Wednesday, April 6, 2011

Dua mempelai di atas pelamin

Hari itu saya ada update pasal kenduri kahwin sepupu saya. Tapi x dapat nak upload gambar pengantin. So inilah gambar pengantin yang saya dapat dari blog abg saya serigalagala. Saya pinjam photo dia untuk letak kat blog saya nie...hehehe...


So ini rumah Mak Yah saya di Parit Samsu, Muar Johor. Masih mengekalkan ciri-ciri klasik dan keaslian nyer. Dari saya zaman budak sampai sekarang ini masih tak berubah rumahnya. Terutama di ruang tamu tu. Zaman kecik-kecik dulu saya suka main buaian kat sini dan ada satu telefon antik yang memang selalu jadi permainan kita orang.

Inilah tuan rumahnyer Mak Yah dan Pak Hadi saya...masih maintain muda dan romantis gitu.


Ini sepupu saya Angah dan isterinya.


Pasangan pengantin kedua Nadia dan suami di atas pelamin

Seni silat yang dipersembahkan oleh anak-anak jati berasal dari Muar, Johor ini juga memang menarik perhatian tetamu yang hadir. Seronok Aqil dan Atiqah dapat melihat persembahan silat ini.


Seni silat yang masih tidak lupus ditelan zaman. Persembahan untuk raja sehari.

No comments:

Post a Comment