Wednesday, June 22, 2011

Selamat Hari Lahir....

Selamat bersalin kepada kawan saya Nana pada 17.06.2011. Dapat baby boy namanya Adam. Tak ingat nama belakang dia apa...huhuhu. Ingat Adam jer...berat 3.98kg kurang sikit dari Aqil 4.05kg. Seronok tegok baby, tapi belum ada hati nak mengandung lagi buat masa ini...hehehe...

Saya sempat buatkan bantal tomei untuk adam. Masa nie tak sure lagi namanya ape so saya just letak Baby Boy jerlah.


Bantal untuk Adam nasib sempat siap



Inilah Adamnya...semangat kan...3.98kg tau
 Pada 17 dan 18.06.2011 hari lahir adik saya Ruzaidah dan Muhammad Aqil Aiman 6 tahun dah...dah semakin besar panjang dah anak mama yek.


Sempat take pic dalam kete jer. Kek ni buat sambutan kat Tadika untuk Aqil

Cik Edah bersama rakan-rakan...wah sampai 2 kek gemuk ler lepas nie

Cik Edah meniup lilin sempena hari lahir yang ke-24
 Akan datang pada 26.06 nie hari lahir Mak dan kak ipar saya Kak Mas berkongsi tarikh lak yek. Semoga panjang umur dan sihat-sihat selalu yek. Abah pada 27.06 nie hari lahir dia lak. Ramai betul bulan 6 punya birthdaylah...huhuhu. Semoga Abah sihat-sihat selalu yek dan selamat hari Bapa gak....hehehe...

 


No comments:

Post a Comment