Wednesday, December 14, 2011

Zoo Melaka

Zoo Melaka....rasenya dah berpuluh tahun saya tak pie. Rasenya last saya pergi masa darjah 5 kot..hehehe..memang lama giler. Tapi baru-baru nie saya jejak Zoo Melaka bersama mak, adik dan anak-anak saya.

Excited giler anak-anak saya biler masuk Zoo...huhuhu...macam tu lah budak-budak. Maknya takdelah heran sangat tapi berpeluh-peluh gak ar nak round Zoo tu. Balik tu lembik kaki gak ar......rase nak tercabut lutut. Yang penting anak-anak gembira.....

Dah nak penghabis jalan tu ada lak show gajah...pielah singgah tegok. Aqil & Iqah punyalah excited nak bagi gajah makan. Ermmm...adik saya jer lah layan. Lutut saya dah hilang mana lak nie. Memang tak larat mak nyer nie anak ooiiii....




Berani gak lah Iqah nie bagi makan gajah



Peace mama...Aqil kat gajah nie

Senyum gembira





Terima kasih kat adik saya yang bawak ke Zoo Melaka...kalo saya nak bawak entah bile leh sampai diaorang nie. Dan saya gak tengah sedih nie handset Sony saya masuk mesin basuh...dan dengan syahdu nyer saya angkat ia dari mesin basuh tu....Memang sedih sungguh.....dan menyayat hatiku ini...

2 comments:

  1. salam...

    mesti best bawa anak2 ke zoo melaka...

    ReplyDelete
  2. salam sekamar rindu

    memang best tapi maknya yang tak larat nak mengejor anak-anaknyer...huhuhu..

    ReplyDelete