Friday, August 26, 2011

Tempahan sepupu saya Yati

Assalamualaikum....lamanya saya tak menulis. Memang masa saya terhad sejak akhir-akhir ini. Disebabkan kerja yang terpaksa dilunaskan saya lupakan sekejap blog nie. Ok nie nak update tempahan dari sepupu saya untuk adik-adiknya iaitu nama manjanya Wawan dan Adi. Kedua-dua sepupu saya ini akan berjuang untuk negara tak lama lagi. Diaorang baru tamat kursus untuk menjadi pahlawan negara iaitu askar. Tak sangka diaorang minat kerja tersebut. Kak Jah doakan semoga success yek Wawan dan Adi. Yang penting jiwa kena kental okeyyy....

Yati tempah bantal untuk 2 orang hero ni dan keychain untuk family...so layanlah hasik kraf idea dari adik saya Fadilah. Nasiblah dia banyak membantu saya ketika ini dan thank untuk perkongsian idea yek.





Penyepit rambut untuk Dira...huhuhu...comel





Terima kasih yek yati...harap-harap Yati berpuashati dengan kerja hasil tangan kami.

No comments:

Post a Comment