Thursday, March 1, 2012



As Salam...rindunya gan awak. Lama saya tak melawat awak, mesti awak marahkan...kan...kan... Hari ni saya ada masa sikit. Sorrylah awak, saya tak sempat sangat-sangat nak melawat awak hari-hari macam dulu. Saya banyak kerjalah awak...harap awak faham yek. Alahhh...ucuk-ucuk anje...merajuk ehh...eeee...buruk lah muka awak merajuk. Macammmmm...............hehehehe......okey-2 lepas nie saya selalu jengah-jengah or lawat awak yek. Jangan merajuk ye...nanti cepat tua tak sempat nak muda...huhuhu...


Tengoklah tu OLAOLI saya dah merajuk. Macam mana ye nak pujuk......yelah salah saya jugak lama tak melawat dia kan...kan...kan...alah ciannn....mesti OLAOLI sunyi tanpa saya kan. Tapi saya pun sunyi tanpa OLAOLI. OLAOLI jer leh paham isi hati saya. Dia terima apa saja saya luahkan tanpa kata apa-apa (*memang OLAOLI nie takleh berkata-kata...sssyyyhhhh...nanti dia marah)...thanks OLAOLI terima segala coretan saya. Saya harap awak pun boleh menceriakan hati saya yer....huhuhu....


Ok memang saya dalam suasana baru dengan anak sulung dah memasuki umur 7 tahun dan telah bersekolah bukan tadika lagi ye sayang. Dah besar anak mama, dah kena pandai jaga diri dan bergaul lah dengan teman-teman yang ramai di sekolah. Bukan macam tadika ye sayang duduk terkurung jer. Dulu sekolah kat situ dan duduklah situ sampai mama or abah ambil. Sekarang anak mama dah kena berdikari, mama and abah akan sentiasa membimbing ye sayang. 


Dunia jahitan semakin jauh dari saya, sebab saya masih belum dapat membahagikan masa saya yang terhad dalam urusan rumahtangga. Tapi minat saya dalam dunia jahitan masih mendalam, banyak benda belum saya mahir dan teroka. Moga-moga tuhan permudahkan langkah saya setiap masa.......tapi buat masa ini saya mengalah demi anak-anak saya. Diaoranglah permata hidup dan jiwa saya setiap hari. Moga-moga tuhan dapat memberi petunjuk kepada saya untuk membimbing mereka dengan mudah...amin...

No comments:

Post a Comment