Thursday, March 1, 2012

Thanks....


Terima kasih saya nak ucapkan pada adik saya kerana sponsor kek anak saya untuk menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-5 tahun. Baru masuk 5 tahun anak saya yang bongsu pada 12.11 tahun lepas. Lama sangat saya simpan story ni. Tapi tulah sebab nak berkongsi gan OLAOLI dan kekawan saya siarkan juga disini untuk kenang-kenangan saya....


Oh ye kalo nak lawat blog adik saya boleh lah jalan-jalan kat sini. Blog yang cantik dan simple serta isi yang menarik untuk dikongsi sesama kiter....Thanks untuk kek yang cantik dan sedapppp........kalo boleh tahun nie sponsor lagi...huhuhu....


Inilah rupenyer kek yang disponsor...

Ini kek untuk sepupu kecil saya Kek Barbie....comel kan...kan..kan...

Yang baju pink tulah YAYA...tomei dan tembam sunguh sepupu kecil saya ni





No comments:

Post a Comment