Thursday, March 1, 2012

Selamat......


Selamat dah sepupu saya Ijan menjadi isteri orang....kak jah doakan semoga ijan di alam rumahtangga berbahagia hingga hujung akhir hayat. Bak kata orang filem...hanya MAUT yang memisahkan kite ye sayang...itu ayat masa bercintan-cintun jer. Kalo nak tau hanya MAUT yang memisahkan kita...hehehe...sape yang tak bernikah lagi tu kena bernikah lah dulu.


Yang tahu jawapan nyer apa....hahaha...kena nikah baru tau yer...*yang pasti jodoh itu rahsia Allah.....ni guna pakai dialog filem...Ayat-Ayat Cinta..meleleh airmata saya bila dengar dialog tu...huhuhu...jiwang karat sungguh...no..no..bukan jiwang karat ye..tapi menghayati statement tu. Memang jodoh itu rahsia Allah....hanya Allah yang tahu kenapa diketemukan pada jodoh kita tu....samada kita mampu atau tak mampu nak terima apa yang berlaku dalam hidup kita berbalik pada qada dan qadar.....


Oklah...oklah...OLAOLI saya ni marah dah saya ni menyeleweng kemana dah....ok nie saya share photo happy-happy go lucky....


Minah-minah peace....


Senyum control Abg Aqil


Serupa tapi tak sama..sebab nama dan umur lain


Sejuk mata memandang


Dulu saya yang selalu main kat sini...kini setelah 32 tahun sepupu kecil saya lak yang main


Senyummmmm.........

No comments:

Post a Comment